• Kontrast
Godło Polski
WYCIECZKA DO MIKROSKALI

Dodano: piątek 6 lipca 2018

Dnia 12.06.2018 r. grupa Poetów i Malarzy wyruszyła na całodniową wycieczkę do Parku Miniatur „Mikroskala” w Koninie. Podróż przebiegła nam w miłej i radosnej atmosferze, a po dotarciu na miejsce pod wodzą przewodnika rozpoczęliśmy zwiedzanie fantastycznego obiektu…

Okazało się, że „Mikroskala” to takie miejsce, w którym postacie i wydarzenia z różnych epok przedstawione są w szklanych gablotach, w skali mikro i z dodatkowymi efektami 3D. Dowiedzieliśmy się wielu ciekawych informacji na temat dinozaurów, usłyszeliśmy historię Titanica, poznaliśmy siły przyrody takie, jak: tsunami, tornado. Widzieliśmy makietę wesołego miasteczka, samolotów, żołnierzy, pociągów, czołgów, a nawet statków kosmicznych. Otwieraliśmy zakodowane pudełka, w których ukrywały się postacie z naszych ulubionych bajek oraz bawiliśmy się kulkami.

Kolejną niespodzianką były warsztaty budowania z miniklocków, w czasie których powstały kolorowe wiatraki. Na zakończenie tańczyliśmy przy dźwiękach naszych ulubionych hitów. Mieliśmy okazję zintegrować się z dziećmi z innych przedszkoli i wspólnie odtańczyliśmy piosenkę „Dobranoc smerfny dniu”. Po pożegnaniu naszych nowych kolegów oraz pracowników „Mikroskali” pojechaliśmy na obiad do MC Donald´s. Był to, niestety, już ostatni przystanek naszej wycieczki.

Trochę zmęczeni, ale jakże szczęśliwi powróciliśmy do przedszkola.